1. מה זה yalla baby?
קניון yalla baby הינו קניון ממוקד בתחום התינוקות,הריון והלידה,אשר פותח על ידי חברת yalla קניונים באינטרנט. בקניון, מוכרים חבילות ומארזים לתינוקות ונשים בהריון במכירים מוזלים ובלעדיים לחברה. ניתן למצוא מגוון רחב של מארזים וחבילות כגון: מארז חדר שינה לתינוקות , מארז בגדים, מארז מוצרים בסיסיים ועוד. המטרה העיקרית של הקניון, היא לאפשר לך הצרכן לרכוש מוצרים אלו שנחשבים כמוצריי חובה, להוזיל במחירים בצורה משמעותית ועל הדרך לחסוך בזמן על ידי רכישה אונליין. המוצרים הנמכרים בקניון,הינם מוצרים איכותיים של מגוון בתי העסק והחברות המובילות בתחום אשר נבחרו בקפידה,על מנת לאפשר לכם הצרכנים לרכוש את המוצרים הכי טובים שיש.
2. מדוע משתלם לי לרכוש דרך הקניון?
החברה שמה לעצמה מטרה, לאפשר לך לרכוש מוצרים שחובה לרכוש במחירים מוזלים יותר באמצעות רכישה של חבילות ומארזים מוצרים, ועל הדרך גם לחסוך בזמן ולשדרג את חווית הרכישה באמצעות רכישה אונליין מאובטחת. כמו כן, בקניון נמכרים מוצרים רבים מגוונים ואיכותיים של מיטב החברות ובעלי העסקים בתחום אשר נבחרו בקפידה. לכן משתלם לך לרכוש דרך הקניון.
3. איך מתבצעת הרכישה?
הרכישה בקניון, פשוטה ביותר כל שעליך לעשות הוא להיכנס לקניון לבחור את הקטגוריה הרצויה ואז יופיעו לך מגוון של מוצרים בהתאם לקטגוריה שנבחרה, ליד כל מוצר יופיעו מחיר,תיאור, תמונה וקישור מעבר לחנות על מנת שתוכל לרכוש אותו.
יש למלא פרטים בטופס החבילה והספק חוזר לקונה בהקדם ולהשלמת תהליך המכירה.
4. האם בטוח לרכוש דרך הקניון?
כן, yalla עושה שימוש בטכנולוגית ssl המאובטחת. כל הפרטים שנרשמים באתר מאובטחים בתקן מחמיר.
5. האם ניתן לבטל את הרכישה?
בוודאי, ניתן לבטל את הרכישה בתאם לחוק הגנת הצרכן.
6. אילו סוגי מוצרים ניתן למצוא בקניון?
הקניון מוקדש למוצרים ושירותים בתחום התינוקות לידה והריון בלבד!! ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום כגון: חדרי שינה מאובזרים לתינוקות במגוון עיצובים ודגמים של מיטב החברות,עגלות במגוון דגמים וצבעים של החברות המובילות, מוצרים בסיסיים לתינוקות,בגדי הריון והנקה,קורסי הכנה ללידה, חוגים ופעילות לרך הנולד, צעצועים לתינוקות ועוד ועוד.
7. ישנו מוצר שהייתי מעוניין שיימכר בקניון, יש לי רעיון לחבילה מה עלי לעשות?
אנו מעודדים את הלקוחות שלנו ושמחים לשמוע הצעות חדשות למוצרים וחבילות, ניתן לפנות אליינו בנוגע לזה דרך המייל:
נופר מנהל תיקי לקוחות nofar@yalla.co.il, אנו פתוחים ושמחים תמיד לשמוע הצעות ורעיונות חדשים.
8. מה ניתן למצוא בקניון בנוסף לחבילות?
בקניון ניתן למצוא בנוסף לחבילות ולמארזים, כתבות בנושא תינוקות,הריון ולידה, ואינדקס עם קישורים לאתרים, פורומים, בלוגים, פורטלים, קבוצות בפייסבוק בתחום. כל אלו, נועדו לשדרג את חווית הרכישה ולהפוך את הקניון מקניון רגיל לקניון חוויתי משודרג.
9. האם החבילות תקפות לתאריך מסוים או קבועות?
כל עוד החבילות מתפרסמות בקניון ניתן להתקדם בתהליך המכירה.
הלקוח ממלא טופס יצירת קשר, בעל העסק מקבל את פרטי הליד וחוזר לקונה.
יתכן מצב שהמוצר יהיה אינו זמין במלאי.
10. האם ישנה הגבלה במספר החבילות שניתן לרכוש?
אין כל הגבלה, תוכל/י לרכוש כמה חבילות שתרצה/י.
11. כיצד מתבצעת הרכישה?
בשלב זה הרכישה מתבצעת באמצעות מילוי פרטים בטופס המייצר לידים לספק,
הלקוח המעוניין בחבילה מסויימת משאיר פרטים שיועברו
ישירות לאותו ספק, להמשך הרכישה. בהמשך הרכישה תתבצע ישירות דרך הקניון.